Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility 12/2/2025 - Depunerea cererilor pentru solicitanții locuințelor socialeDespre primărie
Header1
Taxe și impozite

Taxe și impozite

Plata taxe și impozite on-line

 

>

Servicii electronice

Servicii electronice

Serviciile electronice puse la dispoziția cetățenilor

>

Dej VeloCity

Dej VeloCity

Mobilitate alternativă

 

>

Sesizări

Sesizări

Harta sesizărilor și neregulilor

 

>

Depunerea cererilor pentru solicitanții locuințelor sociale

12/2/2025

Primăria Municipiului Dej anunță demararea depunerii de cereri pentru închirierea locuințelor sociale  construite în cadrul proiectului  ”Reducerea numărului de persoane aflate în risc de sărăcie sau excluziune socială prin îmbunătățirea infrastructurii publice în Zona Urbană Marginalizată din municipiul Dej” COD SMIS 155498, în perioada 02.12.2025 – 12.12.2025.

Persoanele interesate pot prelua cererile tip de la registratura Primăriei Municipiului Dej, zilnic între orele 08:00- 16:00 sau pot fi descărcate accesând link-ul: CERERE model.

Cererile tip completate vor fi însoțite de următoarele documente, în vederea depunerii spre analiză:  

1. adeverință eliberată prin proiectul GAL Dej, din care să rezulte faptul că persoana care solicită locuință socială a fost beneficiarul proiectului trecând prin cele două măsuri obligatorii; 

2. actul de identitate al solicitantului și membrilor familiei sale (dacă este cazul)

3. certificatul de naștere al solicitantului şi membrilor familiei sale (dacă este cazul)

4. certificatul de căsătorie (dacă este cazul);

5. sentință de divorț (dacă este cazul);

5. certificat de deces (dacă este cazul);

7. ultimul act de studii ale solicitantului (și/sau soțului/soției/altor persoane, copiilor majori, dacă este cazul); 

8. certificat de încadrare în grad de handicap sau decizia de întreținere a unei persoane cu handicap;

9. decizie asupra capacității de muncă și decizie de pensionare pentru cei pensionați pentru invaliditate

10. declarație notarială ale solicitantului și, după caz, ale soției/soțului și ale celorlalți membri majori din familia acestuia (dacă este cazul), cu următorul conținut: 

- nu dețin în proprietate sau coproprietate o locuință, inclusiv casă de vacanță;

- nu au înstrăinat o locuință după 1 ianuarie 1990;

- nu au beneficiat și/sau nu beneficiază de sprijinul statului în credite și execuție pentru realizarea unei locuințe;

- nu dețin, sau nu au deținut în calitate de chiriaș o altă locuință din fondul locativ de stat.

- nu au refuzat o repartiție de locuință din fondul locativ de stat ; 

11.  documente justificative privind veniturile realizate pe ultimele 12 luni pentru fiecare membru din familie major (după caz):

-          adeverință cu venitul net eliberată de angajator;

-          adeverință de venit eliberată de ANAF;

-          adeverință de VMI, cupon alocație creștere copil, cupon pensie, veteran sau văduve de război, etc.;

-          indemnizație creștere copil;

12. ancheta socială;

13. contract de închiriere, înregistrat la ANAF, pentru cei care locuiesc în chirie

14. hotărâre judecătoreasca definitiva și irevocabila pentru persoanele evacuate;

15. adeverință eliberată de instituțiile de ocrotire socială pt. tinerii peste 18 ani

16. Declarație pe propria răspundere din care să rezulte faptul că solicitantul, soțul sau soția și copiii majori ai acestora nu dețin în proprietate/folosință: 

-          autoturism și/sau motocicletă cu o vechime mai mică de 10 ani 

-          două sau mai multe autoturisme și/sau motociclete cu o vechime mai mare de 10 ani 

-          autovehicule: autoutilitare, autocamioane de orice fel cu sau fără remorci, rulote, autobuze, microbuze

-          utilaje agricole: tractor, combină autopropulsată. 

Cererea si documentele justificative mai sus menționate se pot depune zilnic la Registratura Primăriei Municipiului Dej între orele 08:00-16:00, până în data 12.12.2025.

‹ Înapoi
 

SportPass - rezervare terenuri de sport