Sedinta ordinară a Consiliului Local al Municipiului Dej

Sedinta ordinară a Consiliului Local al Municipiului Dej


      În conformitate cu prevederile art. 133, alin. (1) și 134 din Ordonanța de Urgență privind Codul administrativ, se  convoacă  şedinţa ordinară a Consiliului Local al Municipiului Dej care va avea loc în data  de 18 iulie 2019, ora 15,00, în sala de şedinţe a Primăriei Municipiului Dej, cu următoarea

 

ORDINE DE ZI:

 

  1. Proiect de hotărâre pentru aprobarea alipirii terenurilor identificate prin C.F. 60701 și 63049 și înscrierea dreptului de proprietate definitiv, proprietate publică, situate în Municipiul Dej, Strada Câmpului Nr. 3.
  2. Proiect de hotărâre privind aprobarea rectificării suprafeței de teren înscris în C.F. Dej, Nr. 51809, Strada Luceafărului Nr. 7, Bloc B 5.
  3. Proiect de hotărâre pentru aprobarea dezmembrării imobilului înscris în C.F. Dej Nr. 51440 și concesionarea fără licitație publică pentru extindere construcție pe suprafeța de 104 m.p.
  4. Proiect de hotărâre pentru aprobarea rectificării Bugetului local al Municipiului Dej.
  5. Proiect de hotărâre pentru aprobarea Contului de execuție al Bugetului local, al bugetului instituțiilor publice finanțate din venituri proprii și subvenții pe trimestrul al II-lea al anului 2019.
  6.  Proiect de hotărâre pentru aprobarea achiziționării de servicii de consultanță juridică și de reprezentare a intereselor Municipiului Dej, în vederea recuperării sumelor investite în reabilitarea imobilului ”Galeria de Artă”.
  7. Proiect de hotărâre  privind aprobarea trecerii din patrimoniul public al Municipiului Dej, administrat de Consiliul Local, în patrimoniul privat al Municipiului Dej, a imobilului ”Galeria de Artă”, în vederea restituirii fostului proprietar.
  8. Proiect de hotărâre privind acordarea mandatului special la Adunarea Generală a Acționarilor Societății Transurb SA Dej din data de 6 august 2019,ora 13,00.
  9. Soluționarea unor probleme ale administrației publice locale.  

 

Materialele prezentate în  ordinea de zi vor fi transmise în format electronic, prin e-mail, către consilieri, începând cu data de 12 iulie 2019 și  pe suport de hârtie  către comisiile de specialitate și președintele de ședință.

     Proiectele  de hotărâre au fost trimise pentru avizare/ depunere amendamente (dacă este cazul) la:

      Comisia juridică și de disciplină, pentru activități de protecție socială, muncă și protecția copilului;

      Comisia pentru activități economico, -financiare și agricultură,

      Comisia pentru activități de amenajare a teritoriului,urbanism,protecția mediului și turism,

      Comisia pentru activități social-culturale, culte, învățământ,sănătate, familie și sport.

 

Primar,

ing. Morar Costan