Sedinta ordinară a Consiliului Local al Municipiului Dej

Sedinta ordinară a Consiliului Local al Municipiului Dej


      În conformitate cu prevederile art. 133, alin. (1) și 134 din Ordonanța de Urgență Nr.57/2019  privind  Codul administrativ, se convoacă şedinţa ordinară a Consiliului Local al Municipiului Dej care va avea loc în data  de 12 decembrie  2019, ora 1500 , în sala de şedinţe a Primăriei Municipiului Dej, cu următoarea

ORDINE DE ZI:

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea acordării de stimulente financiare personalului medical și de specialitate din cadrul Spitalului Municipal Dej.
  2. Proiect de hotărâre privind aprobarea Devizului general actualizat și a principalilor indicatori tehnico-economici actualizați în urma încheierii contractelor de achiziție publică aferente obiectivului de investiții “Reabilitarea și dotarea creșei din Municipiul Dej, Strada Regina Maria Nr. 19, jud.Clujfinanțate din Programul Național de Dezvoltare Locală 2017-2020, conform Contract de finanțare Nr. 3462/11.05.2018.
  3. Proiect de hotărâre privind aprobarea Devizului general actualizat și a principalilor indicatori tehnico-economici actualizați în urma încheierii contractelor de achiziție publică aferente obiectivului de investiții: “Reabilitarea, extinderea și dotarea grădiniței cu program prelungit Lumea Piticilor, Strada Aurora, Nr. 3 Municipiul Dej, județul Cluj”, finanțate prin Programul Național de Dezvoltare Locală 2017-2020, Nr. 3463/11.05.2018.
  4. Proiect de hotărâre privind aprobarea Devizului general actualizat și a principalilor indicatori tehnico-economici actualizați în urma încheierii contractelor de achiziție publică aferente obiectivului de investiții: ”Realizarea și dotarea grădiniței cu program prelungit Junior, Strada Înfrățirii Nr. 30, Municipiul Dej, Județul Cluj, finanțate prin Programul Național de Dezvoltare Locală 2017-2020, conform Contract de finanțare Nr. 3464/11.05.2018.
  5. Proiect de hotărâre privind aprobarea dării în folosință gratuită pe o perioadă de 5 ani a 25 bucăți camere Body Worn SJ 10 Professional, către Inspectoratul de Poliție Județean Cluj.
  6. Proiect de hotărâre privind prelungirea Contractelor de închiriere pentru ocuparea domeniului public și privat al Municipiului Dej, care expiră pe parcursul anului 2020.
  7. Proiect de hotărâre privind indexarea impozitelor și taxelor locale pe anul 2020.
  8. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării Art. 2 din Hotărârea Consiliului Local Nr. 70/2011 privind aprobarea criteriilor proprii de acordarea ajutoarelor de urgență în bani, conform Art. 28 din Legea Nr. 416/2001, privind venitul minim garantat, cu modificările și completările ulterioare.
  9. Proiect de hotărâre privind acordarea de reducere de 50% din tariful unui abonament 1 - 30 de zile pentru personalul didactic din învățământul preuniversitar al Municipiului Dej, inclusiv salariații din unitățile conexe (Clubul copiilor).
  10. Proiect de hotărâre privind aprobarea rectificării Bugetului local al Municipiului Dej și al instituțiilor finanțate integral din venituri proprii și subvenții, Spital Municipal Dej.
  11. Proiect de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a bazinului de înot didactic din Municipiul Dej și a unor măsuri de administrare acestuia.
  12. Proiect de hotărâre privind majorarea impozitului pe clădiri pe anul 2020 pentru imobilul din Dej, str.Aurel Vlaicu, nr.8 proprietatea domnilor  Purdea Tiberiu și Purdea Adelina Gabriela.
  13. Privind majorarea impozitului pe clădiri pe anul 2020 pentru imobilul din Dej, str.Nicolae Iorga, nr.1, proprietatea SC UNICARM SRL.

    14. Soluționarea unor probleme ale administrației publice locale.

 

Materialele prezentate la ordinea de zi vor fi transmise în format electronic, prin e-mail, către consilieri, începând cu data de 6 decembrie  2019 și în format scris către comisiile de specialitate și președintele de ședință.

 Proiectele  de hotărâre au fost trimise pentru avizare/ depunere amendamente (dacă este cazul) la:

    Comisia juridică și de disciplină, pentru activități de protecție socială, muncă și protecția copilului;

    Comisia pentru activități economico, -financiare și agricultură,

    Comisia pentru activități de amenajare a teritoriului,urbanism,protecția mediului și turism,

    Comisia pentru activități social-culturale, culte, învățământ, sănătate, familie și sport.