Sedinta ordinară a Consiliului Local al Municipiului Dej

Sedinta ordinară a Consiliului Local al Municipiului Dej


      În conformitate cu prevederile art. 133, alin. (1) și 134 din Ordonanța de Urgență Nr.57/2019  privind  Codul administrativ, se convoacă şedinţa ordinară a Consiliului Local al Municipiului Dej care va avea loc în data  de  13  februarie  2020, ora 15:00, în sala de şedinţe a Primăriei Municipiului Dej, cu următoarea

ORDINE DE ZI:

  1. Proiect de hotărâre privind validarea mandatului de consilier local al domnului TARȚA DOREL IOAN.
  2. Proiect de hotărâre privind aprobarea utilizării excedentului Municipiului Dej în anul 2020.
  3. Proiect de hotărâre privind aprobarea utilizării excedentului Spitalului Municipal Dej în anul 2020.
  4. Proiect de hotărâre privind aprobarea utilizării excedentului Municipiului Dej- Activitate Economică în anul 2020 .
  5. Proiect de hotărâre privind aprobarea utilizării excedentului unității de învățămînt Grup Școlar Someș Dej în anul 2020.
  6. Proiect de hotărâre privind predarea către Ministerul Lucărilor Publice, Dezvoltării și Administrației prin Compania Națională de Investiții “CNI”- S.A., a amplasamentului și asigurarea condițiilor în vederea executării obiectivului de investiții Proiect tip –“ Construire bază sportivă Tip 1” din municipiul Dej, județul Cluj.
  7. Proiect de hotărâre privind aprobarea finanțării multianuale a investiției „Proiectare și execuție lucrări de canalizare menajeră Șomcut”, județul Cluj, Municipiul Dej.
  8. Proiect de hotărâre privind aprobarea finanțării multianuale a investiției „Proiectare și execuție lucrări tehnico-edilitare și sistematizare verticală” necesare obiectivului de investiții:” Locuițe pentru tineri, destinate închirierii, județul Cluj, Municipiul Dej, str.Fericirii, nr.1.”
  9. Proiect de hotărâre privind aprobarea finanțării multianuale pentru obiectivul de investiții” Străzi și rețele de utilități Parc Industrial, Str.Leon Birnbaum și strada Henri Coandă.”
  10. Proiect de hotărâre privind aprobarea finanțării multianuale pentru obiectivul de investiții” Parcare subterană pe două nivele în clădirea CT8, str.Ecaterina Teodoroiu, Bl.R4.”
  11. Proiect de hotărâre privind aprobarea bugetului de venituri și cheltuieli pentru anul 2020 al Municipiului Dej și bugetele instituțiilor finanțate integral din venituri proprii și subvenții pentru anul 2020.
  12. Proiect de hotărâre privind modificarea art.13 din Regulamentul Activității în regim de taxi sau în regim de închiriere în raza administrativ-teritorială a Municipiului Dej.
  13. Proiect de hotărâre privind acordarea unui ajutor de urgență în sumă totală de 20.000 lei ca urmare a producerii incendiului din data de 29.01.2020.
  14. Proiect de hotărâre privind aprobarea proiectului și a cheltuielilor legate de proiectul"Creșterea calității vieții populației Municipiului Dej prin construirea și dotarea centrului cultural recreativ și îmbunătățirea spațiilor publice urbane din cartierul Dealul Florilor" COD SMIS 123139.
  15. Proiect de hotărâre privind aprobarea proiectului și cheltuielilor legate de proiectul ”Creșterea calității vieții în Municipiul Dej prin construirea și dotarea Centrului social recreativ și îmbunătățirea spațiilor publice urbane din zona acestuia, Cod SMIS 123479.
  16. Proiect de hotărâre privind aprobarea documentației de urbanism – Plan urbanistic zonal și a Regulamentului de urbanism aferent Zona Strada Sărata de Jos, în vederea schimbării destinației zonei din I.D. 1 c – Subzona unităților  productive și de servicii nepoluante în L 7 – Subzona locuințelor individuale mici cu maxima P + E niveluri.
  17. Soluționarea unor probleme ale administrației publice locale.

 

Materialele prezentate la ordinea de zi vor fi transmise în format electronic, prin e-mail, către consilieri, începând cu data de 7 februarie  2020 și în format scris către comisiile de specialitate și președintele de ședință.

 Proiectele  de hotărâre au fost trimise pentru avizare/ depunere amendamente (dacă este cazul)  la:

    Comisia juridică și de disciplină, pentru activități de protecție socială, muncă și protecția copilului;

    Comisia pentru activități economico, -financiare și agricultură,

    Comisia pentru activități de amenajare a teritoriului,urbanism,protecția mediului și turism,

    Comisia pentru activități social-culturale, culte, învățământ, sănătate, familie și sport.