Sedinta ordinară a Consiliului Local al Municipiului Dej

Sedinta ordinară a Consiliului Local al Municipiului Dej


           În conformitate cu prevederile art. 39, alin. (1) din Legea Nr. 215/23 aprilie 2001, privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, va avea loc şedinţa ordinară a Consiliului Local al Municipiului Dej, în data  de  28 iunie  2018,  ora 15:00,  în sala de şedinţe a Primăriei Municipiului Dej, cu următoarea

ORDINE DE ZI:

 

1. Proiect de hotărâre privind aprobarea vânzării imobilului situat în Municipiul Dej, Strada Simion Bărnuțiu Nr. 1, Ap. 8, cu terenul aferent înscris în C.F. Nr. 50468 – C1-U4, având destinația locuință, actualului chiriaș Curteza Alin Constantin, conform Sentinței Nr. 18/A/2015.

2. Proiect de hotărâre privind aprobarea vânzării prin licitație publică a terenului situat în Municipiul Dej, Strada Cireșului Nr. 2/B, în suprafață de 295 m.p.

3. Proiect de hotărâre privind aprobarea vânzării imobilului situat  în Municipiul Dej, Strada Avram Iancu Nr. 13, Ap. 1 cu terenul aferent, înscris în C.F. Nr. 51235 – C1 – U4, având destinația de locuință, actualului chiriaș Sindile Lenuța, conform Sentinței Nr. 99/2018.

4. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării Anexei Nr. II la Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Dej Nr. 54/2018, privind aprobarea organigramei, statului de funcții și a numărului de posturi pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Dej și serviciile subordonate.

5. Proiect de hotărâre privind aprobarea Planului urbanistic de detaliu pentru lucrarea, ”Închideri, compartimentări și extindere construcție P+E pentru realizare spații comerciale și birouri, în Municipiul Dej, Strada Vâlcele Nr. 36/C,” generat de imobilul înscris în C.F. Nr. 52071, cu Nr. topo cad. 52071, beneficiară Voicinco Daniele Sorelle.

6. Proiect de hotărâre privind aprobarea scutirii de la plata majorărilor de întârziere și penalităților aferente obligațiilor bugetare constând în impozite și taxe locale, redevențe, chirii și alte venituri datorate bugetului local de către persoanele fizice de pe raza administrtiv – teritorială a Municipiului Dej.

7. Proiect de hotărâre privind aprobarea unei Scheme de ajutor minimis pentru acordarea scutirilor de la plata majorărilor de întârziere  și penalităților aferente impozitelor și taxelor locale, chiriilor, redevențelor și altor obligații la bugetul local, datorate de către persoanele juridice fără scop lucrativ care activează pe raza administrativ – teritorială a Municipiului Dej.

8. Proiect de hotărâre privind aprobarea unei Scheme de ajutor minimis pentru acordarea scutirilor de la plata majorărilor la întârziere  și penalităților aferente impozitelor și taxelor locale, chiriilor, redevențelor și altor obligații la bugetul local, datorate de către întreprinderile care activează pe raza administrativ – teritorială a Municipiului Dej.

9. Proiect de hotărâre privind aprobarea acordării titlului de Cetățean de Onoare al Municipiului Dej domnului CIPRIAN DEAC.

10. Proiect de hotărâre privind aprobarea rectificării bugetului local al Municipiului Dej pe trimestrul al  III-lea al anului 2018.

11. Proiect de hotărâre privind aprobarea acordării mandatului special domnului consilier Lazăr Nicolae la Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor de la S.C. Centrul Agro – Transilvania S.A. Cluj din data de 29 iunie 2018, ora 10,00.

12. Proiect de hotărâre privind aprobarea constatării dreptului de proprietare privată a unui imobil situat în intravilanul Municipiului Dej.

13. Proiect de hotărâre privind aprobarea alipirii imobilelor identificate prin C.F. Dej Nr. 50962, C.F. Dej Nr. 52865 și C.F. Dej Nr. 60869, situate în localitatea Dej, Strada Mărășești

14. Soluționarea unor probleme ale administrației publice locale.            

 

 Materialele prezentate la ordinea de zi vor fi transmise în format electronic, prin e-mail, către consilieri, începând cu data de 22 iunie 2018.

 

 

Primar,

ing. Morar Costan