Ședinţa  ordinară a Consiliului Local al Municipiului Dej

Ședinţa  ordinară a Consiliului Local al Municipiului Dej


      În conformitate cu prevederile art. 133, alin. (1) și 134 din Ordonanța de Urgență Nr.57/2019  privind  Codul administrativ, se convoacă şedinţa ordinară a Consiliului Local al Municipiului Dej care va avea loc în data  de 30 iunie  2022, ora 1500

 Lucrările se vor desfășura în Sala de ședințe a Consiliului Local, cu următoarea

ORDINE DE ZI:

 

  1. Proiect de hotărâre privind darea în administrarea Liceului Tehnologic ”Someș” Dej a imobilului proprietate publică a Municipiului Dej, în care își desfășoară activitatea unitatea de învățământ preuniversitar.
  2. Proiect de hotărâre privind retragerea dreptului de folosință asupra terenului atribuit prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Dej  Nr. 51 din data de 27 mai 2021.
  3. Proiect de hotărâre privind aprobarea încheierii unui Act adițional la Documentul de Poziție încheiat la data de 28 iulie 2010, de către membrii Asociației de Dezvoltare Intercomunitară ”Eco-Metropolitan” Cluj, pentru stabilirea modului de implementare a Proiectului ”Sistem de Management Integrat al Deșeurilor în Județul Cluj”.
  4. Proiect de hotărâre privind respingerea Procedurii prealabile înregistrată cu Nr. 11.480 din data de 10 iunie 2022, formulată de Sindicatul Liber al Salariaților Primăriei Municipiului Dej ”Edilica”, prin care se solicită revocarea Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Dej Nr. 8 din data de 20 ianuarie 2022.
  5. Proiect de hotărâre privind constituirea Fondului de risc pentru împrumutul contractat de Compania de Apă ”Someș” S.A. și garantat de Municipiul Dej.
  6. Proiect de hotărâre privind aprobarea rectificării Bugetului local al Municipiului Dej - venituri proprii.
  7. Proiect de hotărâre privind modificarea Art. 1 la Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Dej Nr. 1 din data de 5 ianuarie 2022 privind aprobarea utilizării excedentului Municipiului Dej în anul 2022.
  8. Proiect de hotărâre privind modificarea Anexei Nr. II la Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Dej Nr. 35/2021 privind unele măsuri referitoare la organizarea și funcționarea aparatului de specialitate al primarului Municipiului Dej.
  9. Soluționarea unor probleme ale administrației publice locale.

 

Materialele prezentate la ordinea de zi vor fi transmise în format electronic, prin e-mail, către consilieri, începând cu data de 24 iunie 2022 și în format scris către comisiile de specialitate și președintele de ședință.

 Proiectele  de hotărâre au fost trimise pentru avizare/ depunere amendamente (dacă este cazul)  la:

    Comisia juridică și de disciplină, pentru activități de protecție socială, muncă și protecția copilului;

    Comisia pentru activități economico, -financiare și agricultură,

    Comisia pentru activități de amenajare a teritoriului,urbanism,protecția mediului și turism,

    Comisia pentru activități social-culturale, culte, învățământ, sănătate, familie și sport.