Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility 12/22/2025 - Concurs de recrutare la Compartimentul Agricol, fond funciar, cadastruDespre primărie
Header1
Taxe și impozite

Taxe și impozite

Plata taxe și impozite on-line

 

>

Servicii electronice

Servicii electronice

Serviciile electronice puse la dispoziția cetățenilor

>

Dej VeloCity

Dej VeloCity

Mobilitate alternativă

 

>

Sesizări

Sesizări

Harta sesizărilor și neregulilor

 

>

Concurs de recrutare la Compartimentul Agricol, fond funciar, cadastru

12/22/2025

Municipiul Dej, cu sediul în Dej, str.1 Mai, nr.2 organizează în baza art. VII alin.(3) lit. a) din O.U.G. 156/2024 și art. VII alin.(7) din O.U.G. nr. 121/2023 pentru modificarea și completarea Codului administrativ, concurs de recrutare în data de 22.01.2026 ora 11.00 în vederea ocupării pe perioadă nedeterminată, cu durată normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână, a unei funcții publice de execuție vacante de inspector clasa I, grad profesional superior din cadrul Compartimentului agricol, fond funciar, cadastru.

Condiții pentru ocuparea funcției publice potrivit art.465 din O.U.G. nr.57/2019 privind Codul administrativ :

Poate ocupa o funcţie publică persoana care îndeplineşte următoarele condiții:

    a) are cetăţenia română şi domiciliul în România;

    b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;

    c) are vârsta de minimum 18 ani împliniţi;

    d) are capacitate deplină de exerciţiu;

    e) este apt din punct de vedere medical şi psihologic să exercite o funcţie publică. Atestarea stării de sănătate se face pe bază de examen medical de specialitate, de către medicul de familie, respectiv pe bază de evaluare psihologică organizată prin intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii;

    f) îndeplineşte condiţiile de studii şi vechime în specialitate prevăzute de lege pentru ocuparea funcţiei publice;

    g) dovedeşte prin certificat sau, după caz, prin alt tip de document absolvirea unei perfecţionări sau specializări stabilite expres de lege pentru ocuparea unor funcţii publice;

    g^1) are cunoştinţe teoretice în domeniul tehnologiei informaţiei, nivel utilizator începător (nu se aplică funcțiilor publice vacante și temporar vacante care se ocupă prin concurs organizat în condițiile prevăzute la art.VII și art.XV din OUG nr. 121/2023) ;

    g^2) îndeplineşte condiţia de ocupare a postului referitoare la obţinerea unui aviz sau a unei autorizaţii, în condiţiile legii, în situaţia în care pentru funcţia publică respectivă este prevăzută ca obligatorie această condiţie de ocupare a postului, justificată de îndeplinirea unor atribuţii care necesită un astfel de aviz sau autorizaţie;

    h) nu a fost condamnată pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni care împiedică înfăptuirea justiţiei, infracţiuni de fals ori a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei publice, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea, amnistia post-condamnatorie sau dezincriminarea faptei;

    i) nu le-a fost interzis dreptul de a ocupa o funcţie publică sau de a exercita profesia ori activitatea în executarea căreia a săvârşit fapta, prin hotărâre judecătorească definitivă, în condiţiile legii;

    j) nu a fost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 3 ani;

    k) nu a fost lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică;

    l) i s-a aplicat una dintre modalităţile de ocupare a funcţiilor publice prevăzute la art. 466 alin. (2).

    (2) Condiţia de ocupare a funcţiei publice prevăzută la alin. (1) lit. g^2) se îndeplineşte în termenele şi condiţiile prevăzute de legislaţia specifică.

 

Condiții pentru ocuparea postului:

Studii de specialitate:

    - studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă

Domeniul de studiu: Științe inginerești (Domeniul fundamental), Inginerie geodezică (Domeniul de licență), Măsurători terestre și cadastru (Specializarea);

Vechime minimă în specialitatea studiilor 7 ani

 

Etapele desfășurării concursului:

            Perioada de depunere a dosarelor de concurs:  22.12.2025 - 12.01.2026 ora 15:30;

            Verificare eligibilității candidaților se va face în termen de maxim 5 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor;

            Perioadă depunere contestație la verificarea eligibilității candidaților: în termen de o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului verificării eligibilității candidaților;

            Perioadă soluționare contestații la verificarea eligibilității candidaților: în termen de o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor;

            Proba scrisă va avea loc în data de 22.01.2026, ora 11:00 la sediul Primăriei Municipiului Dej, str. 1 Mai, nr. 2.

            Interviul se va desfășura în maxim 8 zile lucrătoare de la data susținerii probei scrise;

 

Dosarul  de examen trebuie să cuprindă în mod obligatoriu documentele prevăzute de art.94 alin.(2) din Anexa 10 la Codul administrativ:

    a) formularul de înscriere prevăzut la art. 137 lit. b) din Anexa 10 la O.U.G. nr.57/2019, cu modificările și completările ulterioare prin raportare la art.VII din OUG nr.121/2023 ;

    b) copia cărţii de identitate;

    c) copia actului doveditor emis de autorităţile competente, în cazul în care a intervenit schimbarea numelui consemnat în certificatul de naştere;

    d) copia carnetului de muncă şi/sau a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare pentru ocuparea postului deţinut, potrivit prevederilor din prezentul cod, după caz;

    e) copii ale diplomelor de studii sau echivalente, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări sau deţinerea unor competenţe specifice, după caz;

    f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior demarării etapei de selecţie de către medicul de familie al candidatului, şi a avizului psihologic eliberat pe baza unei evaluări psihologice organizate prin intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii, valabil potrivit prevederilor legale;

    g) cazierul judiciar;

    h) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică;

    i) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, privind faptul că, în ultimii 3 ani, persoana nu a fost destituită sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare.   

Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere. În acest caz, candidatul declarat admis la proba de verificare a eligibilităţii şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă are obligaţia să completeze dosarul de concurs pe tot parcursul desfăşurării etapei de selecţie, dar nu mai târziu de data şi ora organizării interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcţia publică. În situaţia în care, la înscrierea la concurs, candidatul solicită expres preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită potrivit legii şi procedurii aprobate la nivel instituţional.

Conform dispozițiilor art.VII alin.(15) din OUG nr.121/2023 coroborate cu cele ale art.38 alin.(7) din Anexa 10 la OUG nr.57/2019, cu modificările și completările ulterioare, modelul orientativ al adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată care atestă vechimea în muncă și în specialitatea studiilor este prevăzut la art.137 lit. e) din Anexa 10 la OUG nr.57/2019, cu modificările și completările ulterioare.

 

Modaliatea de înscriere la concurs

Potrivit dispozițiilor art.VII alin.(17) din O.U.G. nr.121/2023, dosarul de concurs se poate depune personal de către candidat, se poate transmite prin intermediul unui serviciu de curierat sau se poate transmite în format electronic, la adresa de e-mail indicată de autoritatea sau instituţia publică în anunţul de concurs. Dosarelor de concurs transmise de candidaţi la adresa de e-mail indicată de autoritatea sau instituţia publică în anunţul de concurs după terminarea programului de lucru al autorităţii sau instituţiei publice, dar în perioada de depunere a dosarelor de concurs, li se atribuie număr de înregistrare în ziua lucrătoare următoare, iar dosarul de concurs este considerat ca fiind depus în termen.

Documentele care constituie dosarul de concurs se depun în copie, cu obligaţia candidatului de a prezenta secretarului comisiei de concurs originalele acestor documente, pentru certificare pentru conformitate cu originalul, până cel târziu la data desfăşurării probei interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcţia publică în cazul promovării concursului.

    

 Bibliografie și tematică:

1. Constituția  României, republicată ; 

2.Ordonanța Guvernului nr.137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;

3. Legea nr.202/2002 privind egalitatea în șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;

4. Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare - partea I, titlul I și titlul II ale părții a II-a, titlul I al părții a IV-a, titlul I și II ale părții a VI-a;

5. Legea nr.7/1996 – Legea cadastrului și a publicității imobiliare, republicată cu modificările și completările ulterioare;

6. Legea nr.18/1991- Legea fondului funciar, republicată,cu modificările și completările ulterioare;

7. Ordonanța nr.28/2008 privind registrul agricol, cu modificările și completările ulterioare.

Tematica:  Bibliografia se va studia integral

 

Atribuţiile stabilite în fișa postului: 

1. Actualizarea si tinerea la zi a registrelor agricole în format electronic , conf.  conf. Ord.nr.1/ 1992 art. 7 cu modificările ulterioare ; 

2. Eliberarea de adeverințe cu poziția din registrul agricol pentru cetățeni, pentru:

            -șomaj

            -stabilirea domiciliului

            -stabilirea impozitelor pe venitul global

            -burse școlare , rechizite

            -conectarea în rețele telefonice mobile

            -atestat de fermier

            -alte solicitări ale cetățenilor; 

3. Executarea măsurătorilor , pentru încheierea proceselor verbale în vederea eliberării titlurilor de proprietate pentru terenurile agricole și forestiere conform  L18/1991, L169/1997, L1/2000, L247/2005; 

4.  Verificarea și executarea măsurătorilor imobilelor  pentru soluționarea dosarelor, care aparțin de notificările de la Legea 10/2001; 

5. Identificarea blocurilor fizice –eliberarea de adeverințe din registrul agricol pentru subvențiile APIA; 

 6. Relații cu publicul referitoare la domeniul topografiei agricole și programe europene; 

 7. Completarea declarațiilor de impunere pentru stabilirea impozitului pe teren ; 

 8. participarea la evaluarea pagubelor produse în gospodăriile populației; 

 9. Verifică și avizează fiecare documentație de intabulare; 

 10 Studierea cererilor, întocmirea dosarelor și trimiterea propunerilor la Prefectură pentru emiterea ordinului pentru terenurile proprietate de stat conf. Art. 36./ L18/91; 

 11. Transmiterea situației la Prefectura Cluj privind L.247/2005; 

 12. Deplasarea la oficiul Județean de cadastru si publicitate imobiliara, prefectura, pentru transport documente si ridicarea titlurilor de proprietate etc.; 

 13. îndeplinește alte sarcini specifice încredințate de primar sau secretar.

 

Persoană de contact: Pop Carmen  Adina  – consilier Serviciul  Resurse umane, telefon 0264211790 (int.135), e-mail: adina.pop@dej.ro

‹ Înapoi
 

SportPass - rezervare terenuri de sport