Autoritate contractanta: Municipiul Dej
Sediu: Str.1 Mai nr.2, Dej, jud. Cluj, Romania, Cod Postal: 405200
Telefon : 0773315477, persoana de contact Nagy Camelia
Denumire contract
Servicii de organizare spectacole cultural-artistice: Ziua Recoltei &Festivalul Plăcintelor Someșene si Ziua Națională a României
Valoare estimata: 56.974,79 lei +TVA
Tipul procedurii: Procedura simplificata proprie
Criteriul de atribuire: Pretul cel mai scazut
Durata contractului: 6 Luni
Perioada de valabilitate a ofertei: 90 de zile
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Ofertantii care doresc sa participe la procedura vor descarca documentatia de atribuire de pe SICAP si de pe site-ul primariei Municipiului Dej: http://www.primariadej.ro/ sectiunea Primaria Dej->ANUNTURI
Data limita de depunere a ofertelor: 21.07.2025 ora 10:00 ofertelor se depun la Registratura Primariei municipiului Dej, str. 1 Mai, nr. 2, jud. Cluj.
Data si ora deschiderii ofertelor: 21.07.2025, ora 12:00, ofertele se deschid la sediul beneficiarului, municipiul Dej, str. 1 Mai , nr. 2, Jud. Cluj.
Documentatie plus Caiet de sarcini-Ziua Recoltei