În conformitate cu prevederile art. 133, alin. (1) și 134 alin (1) și (2) din Ordonanța de Urgență Nr. 57/2019 privind Codul administrativ, se convoacă şedinţa ordinară a Consiliului Local al Municipiului Dej care va avea loc în data de 1 februarie 2022, ora 1300
Lucrările ședinței se vor desfășura pe platforma on-line, cu următoarea
ORDINE DE ZI:
1. Proiect de hotărâre privind aprobarea bugetului de venituri și cheltuieli pentru anul 2022 al Municipiului Dej și bugetele instituțiilor finanțate integral din venituri proprii și subvenții pe anul 2022.
2. Soluționarea unor probleme ale adminsitrației publice locale.
Materialele prezentate la ordinea de zi vor fi transmise în format electronic, prin e-mail, către consilieri, începând cu data de 26 ianuarie 2022 și pe suport de hârtie către președintele de ședință și comisiile de specialitate.
Proiectele de hotărâre au fost trimise pentru avizare/ depunere amendamente (dacă este cazul) la:
Comisia juridică și de disciplină, pentru activități de protecție socială, muncă și protecția copilului;
Comisia pentru activități economico - financiare și agricultură,
Comisia pentru activități de amenajare a teritoriului,urbanism,protecția mediului și turism,
Comisia pentru activități social-culturale, culte, învățământ, sănătate, familie și sport