Ședinţa  ordinară a Consiliului Local al Municipiului Dej

Ședinţa  ordinară a Consiliului Local al Municipiului Dej


În conformitate cu prevederile art. 133, alin. (1) și 134 din Ordonanța de Urgență Nr.57/2019  privind  Codul administrativ, se convoacă şedinţa ordinară a Consiliului Local al Municipiului Dej care va avea loc în data  de 31 mai 2022, ora 1500

 Lucrările se vor desfășura în Sala de ședințe a Consiliului Local, cu următoarea

ORDINE DE ZI:

 

  1. Proiect de hotărâre privind predarea către Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației prin Compania Națională de Investiții C.N.I. S.A. a amplasamentului situat în Municipiul Dej, Strada Fericirii Nr. 2, județul Cluj și asigurarea condițiilor în vederea executării obiectivului de investiții ”Proiect tip Construire creșă mică, Strada Fericirii Nr. 2, Municipiul Dej, județul Cluj”.
  2. Proiect de hotărâre privind aprobarea Contului de execuțíe al Bugetului local, al bugetului instituțiilor publice finanțate din venituri proprii și subvenții pe trimestrul I al anului 2022.
  3. Proiect de hotărâre privind achiziționarea terenului în suprafață de 36 m.p., situat în Municipiul Dej, Strada Crângului Nr. 21, înscris în C.F. Nr. 64543, Nr. cadastral 64543.
  4. Proiect de hotărâre privind aprobarea vânzării terenului în suprafață de 469 m.p., înscris în C.F. Nr. 59718 Dej, Nr. cadastral 59718, situat în Municipiul Dej, Strada Andrei Mureșanu Nr. 41, către doamna Georgiu Olimpia – Viorica.
  5. Proiect de hotărâre privind aprobarea Strategiei integrate de dezvoltare urbane a Municipiului Dej pentru perioada de programare 2021 – 2027, elaborat în cadrul proiectului ”Consolidarea capacității administrative prin adoptarea de instrumente ale planificării strategice pentru buna gestiune financiară a proceselor dezvoltării locale în Municipiul Dej”, Cod SIPOCA 774 MySMIS 2014 135.879.
  6. Proiect de hotărâre privind  aprobarea suplimentării creditelor de angajament și a creditelor bugetare necesare pentru ajustarea prețului Contractului de achiziție publică de lucrări, ca urmare a încheierii Actelor adiționale necesare modificării Contractului de finanțare Nr. 3.642 din 27 decembrie 2018 aferent Cererii de finanțare ”Îmbunătățirea transportului public și nemotorizat în Municipiul Dej – Cod SMIS 126369 – investiție Modernizare străzi în Municipiul Dej, Obiectiv 1 – 29 străzi”.
  7. Proiect de hotărâre privind  aprobarea Regulamentului cuprinzând măsurile metodologice, organizatorice, termenele și circulația proiectelor de hotărâri  ale Consiliului local al Municipiului Dej,  judeţul Cluj.
  8. Proiect de hotărâre privind acordarea mandatului special la Adunarea Generală a Acționarilor Societății ”Transurb„  S.A. Dej din data de 31 mai 2022, ora 17.00
  9. Proiect de hotărâre privind aprobarea P.U.D. pe Strada Burebista Nr. 3.
  10. Proiect de hotărâre privind aprobarea P.U.D. pe Strada Decebal Nr. 21.
  11. Proiect de hotărâre privind aprobarea P.U.D. pe Strada Podgorenilor Nr. 15.
  12.  Proiect de hotărâre privind aprobarea întocmirii Contractului de închiriere pentru terenul situat în Municipiul Dej, Strada Valea Codorului Nr. 50/A pe care este edificată o ”locuință”.
  13.  Proiect de hotărâre privind aprobarea alipirii imobilelor situate în Municipiul Dej, Strada Nicolae Titulescu Nr. 16.
  14.  Proiect de hotărâre privind aprobarea proiectului și a cheltuielilor aferente proiectului ”Pași spre Smart City în Municipiul Dej”.
  15.  Proiect de hotărâre privind aprobarea rectificării Bugetului local al Municipiului Dej și Bugetul Spitalului Municipal Dej.
  16.  Proiect de hotărâre privind acordarea unui împrumut temporar către Municipiul Dej – Activitate e conomică.
  17. Soluționarea unor probleme ale administrației publice locale.

 

Materialele prezentate la ordinea de zi vor fi transmise în format electronic, prin e-mail, către consilieri, începând cu data de 25 mai 2022 și în format scris către comisiile de specialitate și președintele de ședință.

 Proiectele  de hotărâre au fost trimise pentru avizare/ depunere amendamente (dacă este cazul)  la:

    Comisia juridică și de disciplină, pentru activități de protecție socială, muncă și protecția copilului;

    Comisia pentru activități economico, -financiare și agricultură,

    Comisia pentru activități de amenajare a teritoriului,urbanism,protecția mediului și turism,

    Comisia pentru activități social-culturale, culte, învățământ, sănătate, familie și sport.