Începând cu data de 12.03.2020, până la o dată ce va fi comunicată ulterior, din motive de securitate și sănătate în muncă, fluxul activităților de relații cu publicul la Serviciul Public Comunitar de Evidență a Persoanelor Dej se modifică după cum urmează:
DEPUNERE CERERI DE ELIBERARE A ACTELOR DE IDENTITATE ȘI STABILIREA REȘEDINȚEI (carte de identitate, carte de identitate provizorie, stabilirea reședinței).
DEPUNEREA CERERILOR SE FACE ÎN ACEASTĂ PERIOADĂ, DE PREFERINȚĂ, ÎN BAZA PROGRAMĂRII ONLINE PE SITE-UL SERVICIULUI LA ADRESA www.evidentadej.ro SAU PENTRU PERSOANELE CARE NU AU ACCES LA INTERNET, DIRECT LA GHIȘEU.
DEPUNERI ALTE TIPURI DE CERERI (ex. cereri furnizare date, cereri completare formular E401, etc…)
ELIBERAREA ACTELOR DE IDENTITATE (carte de identitate, carte de identitate provizorie, stabilirea reședinței).
DEPUNERE CERERI DE ÎNREGISTARE A ACTELOR ȘI FAPTELOR DE STARE CIVILĂ ȘI ELIBERARE CERTIFICATE.
(nașteri, căsătorii, decese, eliberare duplicate, transcrieri, eliberare extrase multilingve, dovezi, etc. )
PENTRU ACCESUL LA GHIȘEE VEȚI FI CHEMAȚI DE CĂTRE LUCRĂTORII SERVICIULUI.
NU INTRAȚI NECHEMAȚI !!!
Vă mulțumim pentru înțelegere .